Sunday, November 19, 2017

Julkalendern 2017

Tredje året nu som jag kör med samma julkalender. 
Visst kommer pojkarna att få vanliga chokladjulkalendrar också, men just leksaksjulkalendrarna tycker jag inte har varit särskilt anpassade för mindre barn.
De två tidigare åren har jag fyllt julkalendern med bilar och godis, vilket också har varit omtyckt men nu börjar vi kunna det. Hälften av det roliga med en julkalender är ändå det att man inte ska veta vad som gömmer sig bakom luckan. Därför valde jag att fylla den med något annat i år. Ändå nånting som båda pojkarna tycker om, och samtidigt två av allt.
Låt mig därmed presentera årets julkalender:
Dinosaurusar, dinsourusägg, godis, tunga maskiner, bilar och greta gris figurer.
Även om det är samma julkalender, har den ändå en egen touch varje år. Såhär såg den ut första året (länk) och förra året såg den ut såhär (länk). I år ersatte jag några av tygpåsarna med papperspåsar.

No comments:

Post a Comment